onsdag 16 oktober 2013

Släktalbum

Förra året så hade vi en kusinträff, det är bara en av syskonen på pappas sida som lever idag så jag kände att det var ganska bra om jag fick samlat ihop lite kort och lite födelsedata på mina fastrar och farbröder. Detta ledde till ett litet dragspelsalbum.....nu ska jag snart börja göra mitt fjärde, det var några kusiner som kom på de gärna ville ha likadana.

Jag har startat med helt vita sidor som jag sen färgat, stämplat och embossat på i olika lager.

På de små tag:en finns namn och födelse data på alla, jag har lagt upp det så att jag på den ena skrev ner föräldrarnas uppgifter och på nästa deras barn. Texten har jag skrivit ut på skrivare och sen skurit ut dem med Silhouette Cameo innan jag färgade dem och stämplade på dem.

Här kommer hela albumet i bilder.

 



 

 


 

 

 















1 kommentar: