måndag 14 oktober 2013

Album gjort av Prima Almanac Collection

Oj vad tiden gått fort, det är inte så att jag inte har skapat något utan snarare så att jag inte fått tid över för att uppdatera. Nu får det bli lite av vad som jag gjort den senaste tiden. Jag har fastnat i att göra album och jag har faktiskt ett par video klipp på två av dem jag gjorde i somras.

Till detta album har jag först och främst använt Prima Almanac Collection papper som grund är det svarta papper och kuvert.
Mycket av min inspiration kommer från Laura Denison.
 
Jag hoppas att du kan få lite inspiration att prova på att göra ett eget album.
 
Jag har tyvärr upptäckt att det inte går att titta på klippet i iphone och ipad men det går i alla fall i min dator, så kan du inte se klippet prova på en dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar