fredag 30 september 2011

Mini Album

Då var det dax att lägga ut lite mer här på bloggen, denna gång har jag inte bara bilder utan även videoklipp på mitt minialbum, jag har även fixat ett till det tidigare albumet jag hade gjort. Jag har lagt in nån bild och skrivit in en del tvetydigheter i albumet.


Albumomslaget är stansat i faneér i två olika träslag som jag sen har haft lite distress ink på.

Hänglås och nyckel är och så utstansade i faneér,



Klockan är i faner.

Här har jag använt ett av mina foton och skrivit ner en tvetydighet 



Jag har embosat i vinrött på lamineringsplast




Tim Holtz Umberella man är i faneér och sen stämplad på faneéren,
runt om har jag embossat med clear embossingpulver.








Jag har lyckats få in lite spets här vilket jag är stolt över, jag har väldigt svårt för att "pynta" mina sidor men jag har verkligen försökt göra det i detta albumet.

Flera tvetydigheter har jag srivit på små mini tags







1 kommentar: