söndag 11 mars 2012

Flyttkort

Jag har gjort ett litet kort med temat flyttkort.

 Bakgrunden har jag stämplat med Tim Holtz Papillon ovanpå det har jag använt en mask med klockor som jag skurit ut med min Silhouette. Ibland är det ju så att en die är lite för liten eller för stor och då kan man ju scanna den stansade och sen göra en trace i Silhouette Studio så att man kan skära ut i passande storlek.  

Det ljusare grå syns inte så bra men det är Inka Gold Grafitgrå bilen har jag haft black soot distress ink på och sen har jag stämplat med den och med en stämpel från Tim Holtz Bitty Grunge.

 Fågeln har jag färgat in med Distress Ink frayed burlap, walnut stain och black soot sen har jag stämplat på noter i svart. Fågelburn har fått samma färg som detaljerna på bilen Inka Gold grafit grå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar